Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при ускорение.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Има вариатор колега. И 105 коня и 120 са с променливи фази на газоразпределение.
    .
    Били ми казал това твърдение на какво е базирано? Можеш ли да предоставиш технически документ в подкрепа на това?
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
    ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
    Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщение
      Били ми казал това твърдение на какво е базирано? Можеш ли да предоставиш технически документ в подкрепа на това?
      Много технически справочници казват, че е с променливи фази този мотор. Включително и в характеристиките в сайта на алфа ромео го пише! Никъде не съм срещал твърдение, че твин спарк няма вариатор.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        В сайта пише за 2.0, че е с променливи фази. Затова и питам да ми посочиш източник, не че нещо...
        Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
        ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
        Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщение
          В сайта пише за 2.0, че е с променливи фази. Затова и питам да ми посочиш източник, не че нещо...
          Новите бензинови и дизелови двигатели правят от новата Alfa 147 идеалната кола за тези, които могат да оценят удоволствието от шофирането.
          Нейния спортен дух има мощно сърце. Двигател, който е в състояние да гарантира винаги нисък разход на гориво, великолепни нива на мощност и изключителна еластичност дори и при ниска скорост.
          Избора на двигатели е наистина голям.
          Двата 1.6 бензин и 2.0 с променливи фази на газоразпределение имат стойности на въртящия момент, близки почти до максимума от само 2000 оборота/минута.
          Отварял съм двигатели 1.4, 1.6 и двата модела, 1.8, 2,0 и всичките си имат вариатор.

          EDIT: Вярно не е написано много ясно, но ако гледаме твоята гледна точка над това което пише в сайта излиза, че и този 120 коня 1.6 и той няма вариатор

          По вярно от това, че съм го виждал с очите си не е ли достатъчно?
          Last edited by oem; d.m.y г., 16:29.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            Само да спомена че от тоя цитат дето си го постнал излиза че само 2.0 е с променливи фази
            Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
            ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
            Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Отварял съм двигатели 1.4, 1.6 и двата модела, 1.8, 2,0 и всичките си имам вариатор.
              ОЕМ става въпрос за 105 конявата версия на 147 тя няма вариатор и за това е 105 к.с.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #22
                http://ricambi.alfisti.net/product_i...TwinSpark.html

                Знам, че става въпрос за нея.

                Мотора AR 37203

                Този мотор има вариатор и се води ЕКО. Софтуерно е ограничен за по ниска консумация на гориво. Сега точно на такъв съм му сменявал ремъци и ролки. Не спорете моля
                Last edited by oem; d.m.y г., 16:35.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  http://ricambi.alfisti.net/product_i...TwinSpark.html

                  Знам, че става въпрос за нея.

                  Мотора AR 37203

                  Този мотор има вариатор и се води ЕКО. Софтуерно е ограничен за по ниска консумация на гориво. Сега точно на такъв съм му сменявал ремъци и ролки. Не спорете моля
                  Колегата е прав. Проверих и в ЕПЕР и двата 1.6 мотора на 147 имат един и същи вариатор. Така или иначе той едва ли е причина за дупка при ускорение.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от jazzman Покажи съобщение
                    Колегата е прав. Проверих и в ЕПЕР и двата 1.6 мотора на 147 имат един и същи вариатор. Така или иначе той едва ли е причина за дупка при ускорение.
                    Тъкмо търсих в епер ама нещо много бавно ми го зарежда.

                    Колеги смени дебитомера и ще се усмихнеш Ако искаш първо пробвай да го зачистиш да се убедиш, че ше има подобрение. Но най-добре после си купи нов. Ако не ти е ясно как питай ще обясним, че много лесно може да го допреебеш тотално.

                    Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщение
                    Само да спомена че от тоя цитат дето си го постнал излиза че само 2.0 е с променливи фази
                    Ако беше само 2.0 щяха да го напишат така: Двата 1.6 и 2.0 бензин от които 2.0 с променливи фази на газоразпределение....

                    Написано е ясно: "Двата" - тази дума е определение, че става въпрос и за двата.
                    Last edited by oem; d.m.y г., 16:56.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      TS без вариатор? Колега... айде моля!
                      1.6 105 коня е без вариатор:
                      Алфа 156 2.0 98г.-Ex , Алфа 33 1.7 8v-Ex
                      Alfa 159 2.4 jtdm

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        350 лв вариатора и тука - тия не са добре обаче......
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от vencialfa Покажи съобщение
                          1.6 105 коня е без вариатор:
                          Щом ти казваш... тъй ще да е!
                          Last edited by oem; d.m.y г., 19:55.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #28
                            Не искам да ангажирам никой с моето мнение, но когато си търсех 147-ца и обикалях насам натам...Навсякъде ми казваха(а и бях чел някъде), че 105 коня 147-ца НЯМА вариатор и затова не "тракат", докато 1,6 и 2,0 заради наличието на такъв е много вероятно да "потракват"...
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • #29
                              колеги нямат вариатор тези с 105к.с. мотори на моята сменях изгорял клапан и знам със сигурност

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от manol vasilev Покажи съобщение
                                колеги нямат вариатор тези с 105к.с. мотори на моята сменях изгорял клапан и знам със сигурност
                                Най-лесно е да се погледне има ли го соленоида или го няма. Ако го има, значи го има и вариатора. Едно кръгло с букса м/у 1-ви и 2-ри инжектор.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X